Особливою візитівкою Тернопільщини є агро-, гастро- та етнотуризм. Відкриття туристичного сезону Тернопільської області відбулося в етнопарку ,,Агроленд”. Про це повідомили на сайті Тернопільської ОВА.
"Захід під назвою "Агро-, Гастро- Етнотуризм. Тернопільщина - репрезентує" став майданчиком для обміну найкращими практиками організації відпочинкового агро-, етно-, гастротуризму, обговорення ініціатив та ідей щодо розвитку туристичної галузі у воєнний та післявоєнний періоди, презентацій кращих інноваційних практик розвитку туризму. Він об’єднав територіальні громади області, представників музеїв, туристичного бізнесу, закладів освіти, які готують фахівців з туризму, а також делегації з шістьох областей України, зокрема з: Хмельниччини, Івано-Франківщини, Львівщини, Рівненщини, Волинської та Закарпатської областей", — йдеться у повідомленні ОВА.
"Колись усі дороги вели до Риму, а сьогодні - на Тернопільщину, яка вражає колоритом. Спілкування, обмін думками, ідеями створить можливості для напрацювання візії напрямків розвитку туристичного потенціалу регіону", - підкреслив Степан Куйбіда.
Тернопільщина має потужний туристичний потенціал для розвитку внутрішнього туризму та підвищення якості національного туристичного продукту і його конкурентоспроможності задля залучення більшої кількості туристів, зокрема:
- історико-культурний: в області збереглося майже 4000 пам’яток історії, археології, містобудування та архітектури, а також три заповідники;
- природно-рекреаційний: близько 200 000 гектарів ландшафтних територій області розміщених в межах двох національних природніх парків, а також є унікальні об’єкти спелеотуризму;
- релігійний туризм, який об’єднують більше 10 паломницьких місць;
- туристична інфраструктура, яку формують близько 130 закладів розміщення (готелів, мотелів, хостелів, баз відпочинку) і 40 садиб сільського зеленого туризму та чотири туристично-інформаційні центри.
"Обмін цікавими практиками розвитку туристичної індустрії відбувся під час панельних дискусій. На одній із них спікери представили комплексний туристичний продукт Чортківської, Заліщицької, Великоберезовицької громад, а також проєкт "Рівненщина на смак". А також директорка державного історико-архітектурного заповідника у м. Бережани Ірина Мигович презентувала новий туристичний маршрут "Тернопільське Опілля". Під час панельної дискусії "Крафт як частина туристичного продукту" спікери обговорили вплив гастрономії на якість туристичного продукту, ознайомилися з гастротрадицїями та гастротуризмом Волині, Івано-Франківщини та Тернопільщини. Косметичну "кухню" Закарпаття представила Ірина Тарасевич, власниця виробництва косметики", — йдеться в ОВА.
У рамках заходу працювали цікаві локації, зокрема: "Містечко крафту", "Містечко туристичних пропозицій" та "Містечко майстрів". Також було розгорнуто виставку автентичної "Борщівської народної вишивки" та "Лемківської кривулі", які є елементами нематеріальної культурної спадщини.