Тернополяни скаржаться на відключення води без попередження, а "водоканалівці" запевняють - була аварійна ситуація

Мешканці будинку на Довженка, 9 наголошують, про планове відключення води у будинку не повідомили у КП "Тернопільводоканал". Зокрема, біля під'їздів не було жодних оголошень.

Відтак, мешканець будинку Роман звернувся до оператора аварійної служби "Водоканалу".Там пообіцяли, що увімкнуть о 17.00. Після того, як вода о 17:00 так і не з'явилась Роман знову зателефонував у "Водоканал" вже о 18:20. Проте, був вражений, як з ним поспілкувалась диспетчерка.


Жінка повідомила, що оголошення про відключення води таки мали розклеїти біля під'їздів. І людина, яка це не зробила - буде за це відповідати. Допитати чи покарали її так і не вдалося. Та обурило Романа ще дещо - під час розмови диспетчерка порадила "змінити країну". 

Тернополянин зазначає, що вирішив підняти це питання, оскільки переконаний - споживач КП "Тернопільводоканал" є беззахисним у подібних випадках і він немає можливості відстояти свої права.  До того ж неможливо притягнути до відповідальності винних за недбальство. 

У КП "Тернопільводоканал" кажуть, про проблему вже знають і діям диспетчерки дали оцінку. Щодо ситуації з відключенням води, то у "Водоканалі" зазначають: планові роботи проводились на вулиці Довженка, 5, відтак мешканців цих будинків попередили про це, а у будинку на Довженка, 9 вода мала б бути. Переконують - це непередбачувана аварійна ситуація. 

У КП "Тернопільводоканалі" наголошують -  вибачаються перед мешканцями і намагатимуться покращувати  свої послуги.  Тим часом, тернополяни, які теж стикнулись з подібною ситуацією просять громадських активістів та юристів пояснити, як захищати себе у подібних випадках. Адже переконують, не хочуть міняти країну проживання, як це порекомендувала диспетчер, а отримати нормальні послуги у рідному місті. 


Сергій Балуцький

Опис відсутній


Читайте також