Тернопіль приєднався до числа прогресивних міст, де проїзд у міському наземному транспорті можна оплатити сучасним зручним засобом – безконтактними банківськими картками і NFC-пристроями. Крім того вперше в Україні така можливість була реалізована у приватних маршрутних таксі. Валідатори і термінали відразу приймають безконтактні платіжні картки.
Загалом у місті 68 одиниць міського комунального транспорту (65 тролейбусів та 3 автобуси), що обладнані мобільними терміналами, були оновлені і отримали можливість прийому оплати проїзду банківськими картками та NFC пристроями на рівні з міським електронним квитком та Файною карткою.
Також, у 48 тролейбусах додатково встановлені стаціонарні валідатори з такою ж функціональністю.
Вартість проїзду при сплаті банківською карткою складатиме 4 гривні у комунальному транспорті та 5 гривень у маршрутних таксі.
За ініціативою мерії міста для реалізації цього інфраструктурного проекту, що спрощує оплату проїзду в міському транспорті для мешканців і гостей міста, зусилля об’єднали оператор системи «Електронний квиток» ТОВ «Системний зв'язок», АТ «Ощадбанк» та компанія Visa. Системним інтегратором проекту виступило ТОВ «Симбол Системз».
«Наша компанія має глобальну експертизу у впровадженні сучасних транспортних платіжних рішень і ми раді співпраці з містами України в цьому напрямку. В даному проекті Visa виступила технологічним партнером із розробки програмного забезпечення та оновлення валідаторів. Електронні платежі безконтактними картками – це зручно, безпечно і швидко. Я вітаю мешканців Тернополя із появою такого інноваційного рішення в місті, — каже в.о. голови регіону СНД і Південно-Східної Європи, Visa Дмитро Крепак.
Міський голова підкреслив, що запровадження оплати банківськими картками важливий, але не останній етап у транспортній реформі Тернополя:
«Тернопіль пішов європейським шляхом розвитку громадського транспорту. Тернопіль одне з перших міст в Україні, де запроваджено електронний квиток – безготівкову оплату за проїзд у всьому громадському транспорті. Звичайно були проблеми та труднощі. Бо українські перевізники та водії не звикли до європейських правил перевезення. Але нам вдалося запровадити електронний квиток. Бо транспорт повинен виконувати основну функцію — вчасно та якісно перевозити тернополян та гостей міста. Транспорт повинен ходити згідно графіку, а кожен пасажир має відчувати, що йому надається якісна послуга. Наголошую, що це лише черговий етап масштабної транспортної реформи у Тернополі. На часі закупівля великих низько підлогових автобусів та створення єдиної муніципальної транспортної компанії Тернополя. У нашому місті буде якісний, зручний та доступний громадський транспорт», — зазначив тернопільський міський голова Сергій Надал.