Черговий скандал у "Борисполі": офіціант відмовився обслуговувати тернополянина українською

Працівник одного з барів міжнародного аеропорту «Бориспіль» відмовлявся спілкуватись із відвідувачем-тернополянином українською мовою і відверто заявляв, що робити цього не збирається. У результаті працівника звільнили.

Відвідувач, який виявився професором і доктором медицини з Тернополя Ігорем Господарським, описав ситуацію у Фейсбук.

Публікація про ситуацію, що сталась 7 січня, швидко поширилась мережею і викликала суспільний резонанс, оскільки працівник закладу харчування негідно висловлювався не тільки про українську мову, а й про інші.

«7 січня. Ніч. Міжнародний аеропорт «Бориспіль». Кафе «Cup».
Хлопчик-бармен, років 25, який приймає в мене замовлення на чай, еспресо, какао, воду і розмаїті круасани. Бармен вже втретє (!) на мою українську вперто відповідає російською. Я не витримую:
– Молодий чоловіче, а Ви українською мовою не володієте?
– А мнє па-рускі удобна! — нахабно посміхається молодик.
– У сфері обслуговування Ви повинні спілкуватися державною мовою, а особливо тоді, коли відвідувач звертається до Вас українською, — настоюю я.
– Я шо, абязан пєрєхадіть с каждим клієнтам на єво язик?
– Ні, Вам достатньо в аеропорту володіти двома мовами: українською та англійською. Уявіть собі, що відвідувач би зараз звертався до Вас німецькою чи івритом…
– Я ваш івріт в жопє відєл! — переходить на відверте хамство «мальчік».
Ось тут на допомогу бармену приходить його колега, яка українською мовою вибачається за нього і всіляко намагається загладити ситуацію (очевидно, такі випадки тут трапляються не вперше).
Але «юноша» не вгаває:
– І ващє, ви слішкам украінізіравани! — заявляє він з-за спини дівчини-колеги.
Відверто кажучи, я не просто остовпів від хамства. Я на мить уявив собі масштаб міжнародного скандалу, якби молодий чоловік потрапив би на делегацію туристів з Ізраїлю», — написав Ігор Господарський.

До міжнародного скандалу не дійшло — керівництво закладу швидко зреагувало і того ж дня попри різдвяні вихідні звільнило працівника, поведінка якого обурила користувачів мережі. Принаймні, про звільнення керівництво закладу заявило того ж дня із вибаченнями.

Ігор Господарський під своїм постом опублікував і відповідь дирекції закладу:

« Оновлення: Ще раз дякую дирекції закладу за оперативне реагування. Дуже швидко вжили усіх необхідних заходів. Сподіваюся, що подібні випадки більше не повторяться. Величезна подяка усім небайдужим! Разом ми — сила!».



Ольга Фірман

Опис відсутній


Читайте також