Розробники бренду водночас намагались зберегти вже напрацьоване в напрямку брендування, передати родзинки міста і цінності, використати елементи, які об’єднують і асоціюються з Тернополем. Розробили візуально нову емблему, яка, кажуть, буде актуальною для міста багато років. Як пояснив на презентації керівник компанії Андрій Федорів, перша реакція в людей – несприйняття нового бренду, однак, якщо бренд починає „спілкуватись” з людьми, він приживеться. - Між містами є конкуренція. Будь-яке місто, будь-яка країна - це конкуренція. От ви живете в Тернополі, хоч могли би переїхати до Нью-Йорка, або до Варшави. Хороше місто має конкурувати за те, щоби мешканцям було в місті добре. Також є туристи, які можуть приїхати на вихідні в Карпати, можуть в Тернопіль, а можуть в Одесу. Також це питання інвесторів, - пояснює Федорів. На його думку, брендування має важливе значення у конкурентноспроможності міста. - В певний момент міькради зрозуміли, що геральдика - це дуже добре, але вона не завжди може слідкувати за поведінкою людей. Якщо ми говоримо про брендінг, то це не питання логотипу, а роботи з поведінкою людей, зі сприйняттям, це слідкування за поведінкою людей, робота з емоціями і думками. Тому геральдичні символи стали неефективними. Якщо ми подивимось на Тернопіль, то є герб міста. Він розвивався, мав свою історію і буде розвиватись далі, він не є поганим, але в нього є певні технологічні обмеження, тому, що бренд не є одноразове рішення, це все, що про вас думають, хороші бренди постійно в ефірі, постійно говорять але в певному напрямку. Андрій Федорів каже, що дуже радий перемозі в конкурсі і що саме його компанія розробила бренд Тернополя. - Якщо ми говоримо про Європу, то не головне, коли підпишеться угода, а є певний рівень і стандарти всіх частин життя. Як виглядають міста, як виглядають мешканці, сувеніри. Наша задача була не конкурувати з Франківськом, наприклад, а зробити бренд, який би відповідав світовим стандартам, а не тільки українським. Рішення могло би бути модним і стильним, але через рік воно би було неактуальним. Ми намагаємось працювати, щоби бренди жили багато років. Ми взяли участь в цьому конкурсі, до того розробляли бренди для Києва і Донецька, то було більше в рамках підготовки до „Євро-2012”. Під брендом „Федорів” працюємо 4 роки, загалом більше 10 років. Останні роботи ребрендінг „Нової пошти”, „Океану Ельзи”. - Коли ми говоримо про бренд Тернополя, то говоримо про унікальність, шукаємо те, чим місто відрізняється. Коли ми говорили з паном мером, він сказав, що місто унікальне, бо тут поєднуються традиції і сучасність. Тут є багато студентів, які дають місту заряд молодості. При цьому місто є відкритим. Ми шукали речі, які би візуально могли передати цю ідею. Натхненням були історичні константи це тернопільський замок, озеро і велика кількість парків. Екологія має велике значення. На музеї дизайну в Лондоні висить цитата про те, що еволюція це спрощення, а не ускладнення. У багатьох людей є бар'єр і вираз: це недостатньо складно, щоби бути крутим. Ми намагались йти в зворотньому напрямку. Наприклад телефони, щоб було зручно користуватись, він має бути дуже простим. Ми намагались поєднати символи, які є основою міста, - пояснює розробник бренду. Федорів каже, що сильний бренд це не символ, це візуальна система. Бренд Тернополя - система з шести квадратиків, три з них це квадратики, які формують основну частину: стрілка, яка йде вгору і символізує розвиток, голубенький квадрат - озеро. - Простіше ми зробити не могли. Взяли за основу літеру Т. Це не тільки знак, це візуальна система. Навіть бренди комерційні вони не налажать компаніям, вони живуть в головах людей. Завданням було не зробити щось нове, а закріпити те, що об'єднує і передає суть міста, - каже Федорів. - Як має працювати елемент візуальної ідентифікації? Бренд живе в одному випадку, якщо він починає спілкуватись з людьми. Перше, що бачимо, це супротив, люди можуть сказати: яке примітивне, що це вони зробили і так далі. Сильні бренди завжди це цілісність, як дятли б'ють в одну точку, треба бити в неї з року в рік. Якщо місто обирає цей бренд, це має використовуватись, як на баках для сміття, на днях вишиванки, велопробіг, чи День Незалежності, День молоді. Кожен може створити свій бренд, заповнити свої 6 квадратиків своїми фото, бо майбутнє належить не політикам, воно належить людям, - зазначив розробник. - Я вдячний керівництву міста за довіру. Коли ми показували перший раз бренд, було несприйняття. Оскільки це є органічна рекція, керівництво місто мало мудрість взяти таймаут, місяць з ним пожити і сказати: ми вам довіряємо. Тому спасибі за довіру і вітаємо вас з новим брендом.