Трасу „Тернопіль-Львів” ремонтуватимуть за гроші Тернопільщини, треба 200 мільйонів

На Тернпільщині днями розпочали ремонтувати трасу Тернопіль-Львів. Щоби провести належно всі роботи, потрібно 200 мільйонів гривень, щоби трохи підлатати – десятки мільйонів, каже заступник голови Тернопільської обласної ради Леонід Бицюра. Львівщина не хоче ремонтувати свою ділянку, бо дорога має там другорядне значення, тому Тернопільщина передасть львівським колегам гроші, аби ті провели роботи на своїй частині.

- Дорога не має статусу транспортного коридору. Але для нас це має життєво необхідне значення, оскільки через трасу Тернопіль-Львів є найкоротший шлях до кордону. При умові належного стану цієї дороги, це могла би бути дуже добра дорога для транспортування вантажів з Польщі на територію України і далі на територію Кавказу і Азії. Оскільки дорога не має статусу дороги міжнародного значення, і разом з тим нема фінансування. Ми намагаємось тернопільську ділянку відремонтувати. Для львів’ян вона не має першочергового значення, тому фінансування йде по залишковому принципу. Тому ми намагаємось переконати їх, що ця дорога не просто нам важлива, вона важлива всій Україні і транспортним ланцюгам, які проходять через всю території України, - каже Леонід Бицюра. Через поганий стан дроги транспортні компанії відмовляються прокладати шляхи не тільки через цю трасу, а через Україну. Обхід йде за межами країни. Тернопільська обласна рада звернулась минулого року до Львівської обласної ради з пропозицією щодо спільних дій по ремонту цієї ділянки. Як каже Леонід Бицюра, львівські колеги навіть не відповіли. - Цього року ми будемо пропонувати чіткішу форму - це підписання договору про спільне фінансування цієї дороги. Фактично договір вже готовий, ми передбачаємо в бюджеті передачу коштів Львівській області, щоб вони відремонтували дорогу на своїй території, оскільки ми не мємо права ремонтувати цю дорогу. Тернопільська частина ще в більш-менш задовільному стані, не в такому критичному, як на Львівській стороні, особливо біля Золочева.  Таким чином ми хочемо розворушити львівських колег. В цьому році ми хочемо охопити поточним середнім ремонтом ділянку між двома Озерними і ще одну ділянку, там далишилось два кілометра. Тобто це дві ділянки, разом майже 5 кілометрів. Окрім того, вся ділянка має бути закрита ямковим ремонтом, який завершать до кінця липня, середній поточний триватиме дещо довше. Як повідомляє Леонід Бицюра, на всю ділянку Тернопіль-Львів мало би піти більше двохсот мільйонів гривень, але щоби просто відновити покриття, щоби просто машини могли рухатись, то такий ремонт обійдеться в десятки мільйонів гривень. Бицюра наголошує, що ремонт дороги - не самоціль, мета – розвиток економіки.


Редакція ДОБИ

Опис відсутній


Читайте також