У департамент надійшли заявки від 20 учасників конкурсу із 31 ескізами. Усі роботи є емоційно-яскравими, змістовними та професійними. Нагадаємо, конкурс на розробку туристичного логотипу Тернопільської області проводять за ініціативи департаменту розвитку інфраструктури, транспорту та туризму обласної державної адміністрації з 5 лютого. Його метою є формування позитивного туристичного іміджу нашого краю в Україні та за кордоном, промоція туристичного потенціалу області. З метою проведення опитування громадської думки департамент розміщує всі надіслані ескізи логотипів на сторінці «Тернопільщина туристична» в фейсбуці. - Запрошуємо всіх небайдужих долучитися до обговорення варіантів туристичного логотипу Тернопільщини, — кажуть в управлінні. — Ескіз логотипу, що набере найбільшу кількість вподобань, буде врахований при визначенні переможця. Автор логотипу, що набере найбільшу кількість голосів при голосуванні під час засідання оргкомітету членами, якого є представники громадськості, науки, бізнесу, мистецтва та влади, отримає грошову винагороду в розмірі 2 000 грн. від «Самогонної ресторації», яка люб’язно погодилася виступити спонсором конкурсу.