Проте, у "Водоканалі" кажуть, що можливе також додаткове промивання. - У разі, якщо після промивки вода, що з'явилась у вашому помешканні, не належної якості, просимо телефонувати до диспетчерської КП "Тернопільводоканал" за номером: 25-26-10, - зазначає заступник начальника аварійно-диспетчерського відділу КП "Тернопільводоканал" Андрій Онищенко. - До вас виїде чергова аварійна бригада підприємства, щоб з'ясувати причини неналежної якості питної води. Коли причина не у внутрішньобудинкових мережах, то буде здійснено додаткове промивання водопровідних мереж району вашої вулиці. Також, зауважує водоканалівець, після завершення промивання водопровідних мереж може зрости кількості виникнення аварійних ситуацій на мережах. Наразі, констатує, такого не спостерігається.