Тернопіль: Сидять без інтернету, бо провайдери не можуть навести лад з кабелями

По кілька днів тернополяни без інтернету - провайдери на дахах не можуть навести лад з кабелями. Кабелі провайдерів, які пустили комунікації просто по фасадах і дахах - примусово відрізають. На впорядкування комунікацій провайдери мали кілька років, але дехто так і не дотримався вимог. Найбільші проблеми з Домашнім інтернетом від Київстару.

Користувачі по кілька днів чекають на перепідключення, втім, абонплату стягують звичайну і збитків зазвичай не відшкодовують. Богдан Іваницький, який мешкає на Дружбі в Тернополі, без інтернету лишився позавчора. Чоловік - приватний підприємець, продає товари і через інтернет, зараз продажі неможливі - чоловіку відрізали кабелі. - В мене Домашній інтернет від Київстар. Зник сигнал, я подзвонив в службу підтримки, там мене запевнили спочатку, що сигнал є, потім сказали, що таки нема, але до 22 травня  перепідключать. Зараз повідомляють, що до 26. Виходить, тиждень без інтернету. І в цей же час Київстар постійно нагадує, що тепер вони вимагають попередню оплату за свої послуги, - каже Богдан. Кабелі впорядковує КП «Тернопіль Інтеравіа», керуючись рішенням виконавчого комітету, яке було прийняте ще в 2011 році. Тоді ж провайдерам дали півроку, щоби впорядкувати свої комунікації. З того моменту пройшло вже чотири роки. Як розповідає "Добі" керівник КП «Тернопіль Інтеравіа» Іван Сороколіт, провайдерам дали значно більше часу, ніж вказано в рішенні, працівники намагаються з розумінням поставитись до кожної ситуації, тому зазвичай перед тим, як відрізати невпорядковані кабелі, провайдер кілька разів отримує попередження. Втім, досі є абсолютно невпорядковані комунікації, у такому випадку кабелі просто відрізають. а люди залишаються кілька днів без інтернету. - Було 150 китайських попереджень, провайдери знають коли і на якому будинку буде обстеження, в четвер - максимум останній день, коли проводяться такі роботи, щоби в п'ятницю ще могло бути  перепідключення. Схема оптимізована максимально. Я на постійному зв'язку зі всіма провайдерами, якщо є якісь особливі обставини, то ми даємо тиждень чи два, на усі звернення ми реагуємо, - каже Іван Сороколіт. Як повідомляє керівник підпримства, вже приблизно половина житлового фонду опрацьована, там провайдери впорядкували комунікації. Не обходилось без скандалів, адже часом люди по кілька днів сиділи без інтернету. Найбільше нарікань на Домашній інтернет від Київстару. З деякими провайдерами таких проблем нема. Так, як повідомляє директор Тернопільської філії компанії ВОЛЯ Дмитро Підгрушний, їхній компанії вдалось привести свої кабелі до ладу,  від початку року не було жодного неприємного випадку з відключенням абонентів. - Так, нас попереджали про те, щоб ми впорядкували свої мережі. На початку року нам надіслали інформацію про те, де і коли будуть різати кабелі, що би встигли до того часу все впорядкувати. Так, на початку в нас теж були випадки, коли відрізали наших абонентів, але траплялось це через те, що ми не встигали провести необхідні роботи. Зараз же все приводимо в порядок. Звісно, коли ріжуть, то нема нічого приємного ні для абонента, ні для провайдера, але зараз ми нормально співпрацюємо з підприємством міської ради, абонентів не відрізають від інтернету,  - каже Дмитро Підгрушний. Директор Тернопільської філії компанії ВОЛЯ зазначає, що, звісно, такі впорядкування мереж затратні, але з іншої сторони, це зручно для абонента і надійно. "Доба" три дні поспіль намагається зв'язатись з прес-службою - від запитів на електронну адресу до дзвінків у піар-відділ. Журналісту відповідають в автоматичному режимі і просять надіслати інформацію на пошту. 2 1    


Редакція ДОБИ

Опис відсутній


Читайте також