"Файне місто" Гадюкіних буде частиною нового бренду Тернополя

3У Тернополі зможуть вільно використовувати слоган “Файне місто” та частину пісні з однойменної пісні гурту “Брати Гадюкіни”. Це складе частину нового бренду міста.

Нагадаємо, про права на пісню передали тернополянам через мера Сергія Надала напередодні концерту "Гадюкіних" в Тернополі. Ідею щодо використання пісні озвучував керівник компанії "Федорів" Андрій Федорів, який презентував новий бренд Тернополя. Нагадаємо, сучасний бренд міста -  візуальну емблема у вигляді букви “Т”. Використовуватись буде і слоган “Файне місто”, бо саме так всі знають і називають Тернопіль. – Це пісня “Братів Гадюкіних”. Вони наші друзі, вони продовжують працювати, як гурт. Ми запитали їх, як вони ставляться до того, щоби вираз “Файне місто” і частина пісні стали частиною бренду. Вони не заперечували. Ми домовились, щоби вулиця названа в місті була іменем соліста, який помер, – сказав Федорів. Втім, у мерії про назву вулиці нічого не кажуть, натомість повідомили про те, що 1 лютого встановить інформаційний стенд у центрі міста з детальною інформацією та QR-кодом про рок-гурт «Брати Гадюкіни» та про легендарного соліста гурту Сергія Кузьмінського.


Редакція ДОБИ

Опис відсутній


Читайте також