- Ходило багато міфів про те, що вона австрійська, що вона невідомо скільки коштує, але це дійсно міфи, вона була влаштована всередині минулого століття, привезена з кар'єрів, які є у рівненській області, тобто вона не має жодої історичної цінності, вона є різної товщини, різної якості. Викласти її під рівну основу неможливо. Тому бруківку демонтували, зараз буде заміна всіх мереж і комунікацій, які проходять під бруківкою, в першу чергу це каналізаційна система, - каже Стемковський. Владислав Стемковський зазначає, що бруківку можна визначити терміном "будівельні відходи". - Вона вся описується, вивозиться на "Шляхрембуд", там актується в кубатурі і вазі, далі її застосують для заїзних кишень, бо там асфальт часто перетворюється в хвилі, ще й бракований бітум приходить, тут себе виправдає бруківка. Кожен може зараз прийти на "Шляхрембуді" подивитись, що та бруківка не має жодної цінності і подивитись, в якому вона стані. Стемковський зазначає, що на Збаразькій роблять асфальтне покриття, була пропозиція змінити асфальтно-бетонне покриття на цементно-бетонне, воно довше служить, але наразі його змінити не можуть, бо є технічна специфіка.