Бруківка, яку забрали під двоарковим мостом була не австрійська

Бруківка, яку забрали з двоаркового мосту під час реконструкції, насправді не австрійська, а лише була викладена за зразком австрійської мостової. Виготовлена була на Рівненських базальтових заводах, кажуть в міській раді.

- Із 230 квадратних метрів демонтованої з-під моста бруківки жоден метр не пропав і разом з бордюрами, які відмежовували тротуари від проїжджої частини, зберігається на території одного з комунальних підприємств, - розповів керівник відділу технічного нагляду управління житлово-комунального господарства Олег Вітик. На території  підприємства «Міськшляхрембуд» бруківка зберігатиметься до особливого розпорядження міськради. – Якщо міська рада вирішить, що зняту бруківку треба використати на переоблаштування, уся вона до єдиного камінця буде передана відповідній організації, – сказав власник підприємства Володимир Андрійович Малко. – Що стосується вартості бруківки, то на сьогодні її не визначено. Цим має зайнятися спеціальна комісія. Що ж до подальшого застосування бруківки, то вона, за умови відповідної підготовки основи, може бути використана для мощення зупинок важковагового транспорту, зокрема тролейбусів.  Якщо ж усе-таки братися за мощення доріг бруківкою, то треба шукати виробника і докуповувати її. Окрім того, роботи з облаштування такого виду покриття є надзвичайно важкими і затратними. До того ж, у Тернополі майже не залишилося фахівців, які могли б зробити це на відповідному професійному рівні. За словами Олега Вітика, рішення щодо заміни старої базальтової бруківки на дорожню бруківку сучасного зразка, яку виготовляє підприємство «Моноліт», є цілком обґрунтованим і правильним. Адже вона відповідає усім необхідним параметрам та вимогам. Реагентна суміш, якою оброблено цю бруківку, робить її надійною та витривалою, отож слугувати вона повинна як мінімум двадцять років. Доба


Сергій Балуцький

Опис відсутній


Читайте також