- Із 230 квадратних метрів демонтованої з-під моста бруківки жоден метр не пропав і разом з бордюрами, які відмежовували тротуари від проїжджої частини, зберігається на території одного з комунальних підприємств, - розповів керівник відділу технічного нагляду управління житлово-комунального господарства Олег Вітик. На території підприємства «Міськшляхрембуд» бруківка зберігатиметься до особливого розпорядження міськради. – Якщо міська рада вирішить, що зняту бруківку треба використати на переоблаштування, уся вона до єдиного камінця буде передана відповідній організації, – сказав власник підприємства Володимир Андрійович Малко. – Що стосується вартості бруківки, то на сьогодні її не визначено. Цим має зайнятися спеціальна комісія. Що ж до подальшого застосування бруківки, то вона, за умови відповідної підготовки основи, може бути використана для мощення зупинок важковагового транспорту, зокрема тролейбусів. Якщо ж усе-таки братися за мощення доріг бруківкою, то треба шукати виробника і докуповувати її. Окрім того, роботи з облаштування такого виду покриття є надзвичайно важкими і затратними. До того ж, у Тернополі майже не залишилося фахівців, які могли б зробити це на відповідному професійному рівні. За словами Олега Вітика, рішення щодо заміни старої базальтової бруківки на дорожню бруківку сучасного зразка, яку виготовляє підприємство «Моноліт», є цілком обґрунтованим і правильним. Адже вона відповідає усім необхідним параметрам та вимогам. Реагентна суміш, якою оброблено цю бруківку, робить її надійною та витривалою, отож слугувати вона повинна як мінімум двадцять років. Доба