1. У 2013 році на ремонт доріг з державного бюджету виділено 0 грн. 2. У 2013 році на ремонт доріг з місцевого бюджету виділено 30 млн. грн. 3. За радянських часів понад 70% доріг були збудовані без основи та водовідведення. Асфальтний шар дуже часто покладений прямо на бруківку, пісок або землю. 4. 2013 року тернопільські дороги пережили аномальну зиму – понад 50 різких перепадів температури за сезон (в нормальну зиму 5-7 разів). 5. Дороги в Тернополі будувались з розрахунку 50 автомобілів на 1 000 жителів. На сьогодні реальний показник понад 100 автомобілів на 1 000 жителів. 6. Щоб відремонтувати тернопільські дороги близько необхідно 600 млн. грн. 7. Сергій Надал – єдиний міський голова України, який зустрівся з керівництвом громадської організації “Дорожній контроль”. На зустрічі домовились про спільний контроль за ремонтом доріг. 8. Якість проведення ремонту доріг у 2013 році контролювали депутати, представники влади, громадських організацій та ЗМІ. 9. З 8 травня 2013 року по 26 липня 2013 року проводились роботи з поточного ремонту(асфальтобетон) на 89 вулицях Тернополя. 10. До 6-го липня проведені роботи з капітального ремонту – заміна верхнього шару дорожнього одягу (асфальтобетон) на 17 вулицях. 11. Станом на 23 липня нанесено більше 12 кілометрів дорожньої розмітки та поновлено розмітку на 16 пішохідних переходах міста.