Новий вид шахрайства: поліція радить бути обережними клієнтів "Нової пошти"

 На Тернопільщині жертвами такого шахрайства стало двоє людей. Потерпілі втратили 3600 та 1897 гривень.

Обидві жертви розповіли, що користуються додатком "Нова пошта". Потерпілі очікували гроші за проданий товар, коли їм зателефонувала невідома жінка і представилася фахівцем поштового відділення. Додзвонювач знала про платіж, бо повідомила, що для здійснення кур'єрської доставки необхідно повідомити код підтвердження.

Про те, що стали жертвами шахрайства краяни дізналися лише після того, як прийшло сповіщення про зміну способу отримання оплати за товар. Їхні гроші отримали сторонні особи.

За словами начальника сектору дізнання Тернопільського відділу поліції Мирона Шеремети, після отримання коду шахраї в особистому кабінеті вносять зміни, вписуючи чуже ім'я і платіжну картку. Саме ця людина має право забрати гроші чи товар або проплата йде на її банківську картку.

Коментар від "Нової пошти" стосовно випадку: 

Нам прикро, що клієнти компанії стали жертвами шахраїв. На жаль, шахраї постійно вдосконалюють старі схеми та вигадують нові. Так, вони можуть мати доступ до пошти клієнта і, авторизуючись через пошту, самовільно змінювати паролі до бізнес-кабінету або особистого кабінету. Тому при будь-яких підозрах ми радимо нашим клієнтам оперативно змінювати паролі на пошту, а також у мобільному додатку та особистому кабінеті. Також радимо у бізнес-кабінеті перевіряти регулярно перелік довірених пристроїв та залишати лише необхідні, а інші видаляти. Крім того, ми наголошуємо на тому, що в жодному разі не можна повідомляти коди доступу до свого акаунту третім особам. Зокрема, й тим, хто представляється співробітником Нової пошти – наші співробітники ніколи не запитують коди доступу до кабінету.




Сергій Балуцький

Опис відсутній


Читайте також