У конкурсі на найкращий бренд Тернополя перемогли кияни

3Обрали переможця конкурсу з формування промоційного бренду Тернополя. Переможця визначили 31 липня на засіданні робочої групи.

Переможцем стала київська компанія ТОВ «Федорів КОМ», яка має 4 роки досвіду у сфері дизайну та розробляла логотип та елементи візуальної ідентичності для Донецька та Києва. Переможця обрали також за наявністю досвіду роботи, зокрема у підготовці проекту у рамках підготовки до чемпіонату Євро-2012 та за наявності рекомендаційного листа від німецької компанії Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH. До 6 серпня компанія-переможець повинна підготувати 2-3 варіанти концепту бренду Тернополя, які будуть винесені на громадське обговорення. Офіційна презентація бренду відбудеться на День міста. Загалом, на розгляд робочої групи надійшло 12 заявок.


Редакція ДОБИ

Опис відсутній


Читайте також