Тернопільські бізнесмени вирішували, як виділитися серед конкурентів

Успішні тернополяни вже вдруге зустрілися за бізнес-сніданком у ресторані "Maxim", де обговорювали питання, як покращити свій бізнес і виділитися серед конкурентів. Власник мережі салонів шкіри та хутра "Ferrizo" Ердал Оздемір розказав, як розпочати власний бізнес в Україні іноземцю. Зустріч відбулася з метою підвищення ефективності обміну досвідом та налагодження ділових відносин.


16 червня, у Тернополі, за підтримки салону шкіри та хутра "Ferrizo", відбувся другий бізнес-сніданок. Керівники та представники бізнесу зібралися у ресторані "Maxim", щоб поспілкуватися на тему «Розвиток малого та середнього бізнесу».

Під  час заходу обговорили такі питання:
• Як виділитися серед конкурентів?
• Чи потрібно «боротися» з конкуренцією?
• Як розпочати власний бізнес в Україні іноземцю?
• Стратегії розвитку малого та середнього бізнесу.
• Проекти для підтримки малого та середнього бізнесу, маловідсоткові кредити.
• Механізми захисту бізнесу.

Організатори ІІ бізнес-сніданку – журнал "CITY Life" та Клуб Ділових Людей.

До бізнес-сніданку, який цього разу пройшов у форматі семінару, залучили спікерів — до того ж, як теоретиків, так і практиків.

Доповідали: керівник маркетингового відділу Тойота Центр Тернопіль «Кристал-Моторс» Оксана Багрій, власник мережі салонів шкіри та хутра "Ferrizo" Ердал Оздемір, кандидат економічних наук, доцент кафедри банківської справи (факультет банківського бізнесу Тернопільського національного економічного університету) Роксолана Левченко, директор рекламної агенції «Маркетингові технології «ПБС» Михайло Тимошик і адвокат з Адвокатського об'єднання «Ліга» Максим Майка.


Зустрічі такого формату організували з метою підвищення ефективності обміну досвідом, налагодження ділових відносин та створення нових бізнес-можливостей.

 


Тетяна Шило

Опис відсутній


Читайте також