Степан Барна став другим за рівнем медійності головою ОДА в Україні

За результатами моніторингу ЗМІ, проведеному проектом «Медіатека», очільник Тернопільської ОДА посів друге місце серед своїх колег за рівнем медійності. Степана Барну згадали в інформаційних повідомленнях 6428 разів.

19 грудня аналітики проекту опублікували на своїй сторінці в «Facebook» дослідження згадуваності очільників ОДА за 2016 рік. На їхню думку, губернатор сьогодні повинен не лише приймати важливі рішення, але й ефективно комунікувати з громадою. У тому числі, через ЗМІ.

Друге місце серед губернаторів 24 областей України посів голова Тернопільсокї ОДА Степан Барна. Про нього згадували в медіаполі 6428 разів. Ім’я Степана Барни не лише активно з’являється в локальних і всеукраїнських інтернет-виданнях. Він активно використовує соціальні мережі в своїй промоції. Очільник Тернопільської ОДА комунікує зі своїми підписниками через особисту та публічну сторінки у «Facebook».

Сервіс «Медіатека» спеціалізується на моніторингу та аналізу ЗМІ, надання адаптованих IT-рішень для створення персональної бази інформації онлайн- і офлайн-джерел, а також моніторингу та аналізі всіх типів соціальних медіа. Серед партнерів компанії — комерційні компанії, Кабінет Міністрів України, інтернет-видання «Телекритика» та багато інших. Працівники проекту систематично проводять моніторинг інформаційного поля щодо згадуваності різних знакових подій і аналізують передумови її збільшення (наприклад, теоретичного повернення Криму, надання Україні безвізового режиму), політиків (Петра Порошенка, Міхеіла Саакашвілі, Надії Савченко) та найбільших гравців різних комерційних ринків.

Довідка: Результати сформовані при використанні системи моніторингу медіа «Медіатека», було досліджено понад 13 млн. повідомлень, з них 1,5% — стенограми ТБ, 0,7% — стенограми радіо, 2% — матеріали друкованих ЗМІ, 15,6% — повідомлення Facebook, решта — сайти онлайн-видань та інформагентств.

Денис Старостін, проект «Медіатека»


Редакція ДОБИ

Опис відсутній


Читайте також